2018-05-24

Blue Sky challenge for Scrapki-Wyzwaniowo

Salut les cocos,
J'espère que vous allez bien. Voici ma page que j'ai réalisée pour le défi de Scrapki-wyzwaniowo. Ce mois-ci le thème est "Blue Sky"
Et voici le résultat de ma page
 Pour cette page, j'ai utilisé des produits des compagnies suivantes:

7Dots Studio
Aladine
Simple à Souhait
Accent Scrapbooking

Sponsors:



European manufacturer, that create scrapbooking lines consist of papers, stickers, die-cut elements, stamps, stencils and chipboard. Creative and passionate crew works to bring you inspiring products, that will make your creativity blooming. 





UmWowStudio is a family owned business out of Las Vegas, NV. The production is specialized in laser cut chipboard embellishments and masks for the paper crafting and mixed media community.





First Prize
7 Dots Studio - Collection Kit
Second Prize
sponsored by UmWowStudio

Random Prize
7 Dots Studio - Pad 6x6


No comments: